Näin parannat nykyistä verkkosivustoa nopeasti
Missä kunnossa yrityksesi verkkosivut ovat? Mistä kannattaisi aloittaa?
Toimivatko yrityksesi verkkosivut edelleen hyvin? Onko uusien sivujen toimivuus varmasti kunnossa? Mietityttääkö, miten sivut vaikuttavat asiakaskokemukseen ja hakutulosten näkyvyyteen. Onko sivuilta helppo ostaa? Ota ensimmäinen askel kohti parempaa sivustoa ja hanki selkeä kuva nykytilanteesta.
Tarjous: Quick Wins -analyysi alkaen 1000 €
Kevyellä nykytilan analyysillä saat nopeita, tehokkaita ja helposti toteuttavissa olevia tapoja parantaa yrityksesi sivujen asiakaskokemusta, suorituskykyä ja mobiilikäyttöä. Lisäät myös sivuston haku- ja sosiaalisen median näkyvyyttä sekä helpotat ostamista.
Yhdistämme kaksi asiaa: sivuston hakuoptimoinnin, suorituskyvyn ja mobiilikäytön AI-pohjaisen analyysin sivuston asiakaskokemuksen, sisällön, rakenteen ja ostamisen helppouden ammattilaisarvioon.
AI-pohjainen analyysi
Ammattilaisarvio
10 kehityskohdetta
Tunnistamme ja kuvaamme noin 10 konkreettista kehityskohdetta yrityksesi verkkosivuille. Käymme läpi mm. seuraavia asioita: ostamisen helppous, ostamisen tai asioinnin esteet, yhtenäinen asiakaskokemus, hakunäkyvyys, mobiilikäyttö, tarjoaman selkeys.
Lopputuotoksena saat
- Yhteenvedon ja analyysin nykytilasta, joka sisältää hakuoptimoinnin, sivuston suorituskyvyn sekä mobiilikäytön raportit sekä näkemyksen asiakaskokemuksesta ja ostamisen helppoudesta.
- Konkreettiset ja ohjeistetut toimenpiteet, jotka voit välittää suoraan esim. verkkosivujen sisällöstä ja tekniikasta vastaaville tahoille toteutusta varten.
Näin toimimme
- Lähetä yhteystietosi kätevästi lomakkeella.
- Otamme yhteyttä ja saat linkin esitykseen, joka sisältää taustakysymykset.
- Sovimme yhdessä painotusalueet ja saat tarkan tarjouksen hyväksyttäväksi.
- Tuotamme raportin, jonka käymme kanssasi läpi etäpalaverissa.
- Saat raportin konkreettisilla esimerkeillä ja suosituksilla heti käyttöösi.
“Quick Wins-palvelun avulla saimme nopeasti verkkosivujemme nykytilan analyysin sekä konkreettisia kehittämistehtäviä ja ohjeita sivuston kävijäkokemuksen ja hakukonelöydettävyyden parantamiseksi. Selkeän toimenpidelistauksen pohjalta meidän oli helppo ryhtyä toimiin.”
•
Riikka Kontio - CMO, Nokeval Oy
Olen kiinnostunut Quick Wins –analyysista
Kimmo Vanhakangas
kimmo@plot.fi
+358 45 4909 790
Plot on digitaalisen markkinoinnin toimisto Helsingin Kalastamassa. Autamme erityisesti B2B-yrityksiä keskisuurista toimijoista start up-yrityksiin, jotka toimivat joko kotimaisilla tai kansainvälisillä markkinoilla.
Jos kaipaat toiminnallista otetta yrityksesi myynnin edistämiseen digitaalisen markkinoinnin keinoin, jätä yhteystietosi lomakkeella, ota suoraan yhteyttä Kimmoon tai varaa samantien tapaaminen online.